Dzisiaj jest 16 07 2018, 2:03


Wspólne zakupy.

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Magdalena

Uczeń Maga

  • Posty: 329
  • Rejestracja: 4 05 2012, 0:35
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Wspólne zakupy.

Post28 08 2012, 17:31

Wchodzę w to :)
*~*~*~* 1 million roses is the right number *~*~*~*
Offline
Awatar użytkownika

diggerowa

Uczeń Maga

  • Posty: 495
  • Rejestracja: 15 11 2011, 19:24

Re: Wspólne zakupy.

Post30 08 2012, 7:35

smerfetka pisze:no jak uważasz żebys nie był stratny, dziewczyny może podeślemy Marcinowi za fatyge jakiegoś bobonierusa, czekoladusa!? :twisted:



albo wódusa :lol:
Offline
Awatar użytkownika

smerfetka

Mag

  • Posty: 1128
  • Rejestracja: 15 11 2011, 9:26

Re: Wspólne zakupy.

Post30 08 2012, 8:57

Wszyscy , którzy kupili Hermesa od Marcina zapraszamy na zebranie do pokoju priv do mnie albo Magdaleny-narada ! :twisted:
Offline
Awatar użytkownika

smerfetka

Mag

  • Posty: 1128
  • Rejestracja: 15 11 2011, 9:26

Re: Wspólne zakupy.

Post19 09 2012, 19:38

Kurcze tak bardzo mnie zaintrygowała pusta butelka przedstawiona przez Marcina że mam ogromną ochotę na ten zapaszek...Może jakaś rozbiórka , bo cały flakon 100 ML na ebay to koszt ok 400 zeta :? A chodzi oczywiście o ...Diptyque: Philosykos.JAKIEŚ PROPOZYCJE??? jA BYM MOGŁA GO ZAKUPIĆ DOPIERO W PAŻDZIERNIKU, ALE CZY BYLIBY CHĘTNI a może ktoś sam by sie podjął, bo u mnie krucho z doświadzceniem i organizacją w tych sprawach :evil:
Załączniki
Diptyque-philosykos-002.jpg
Diptyque-philosykos-002.jpg (65.91 KiB) Przeglądany 8415 razy
Offline
Awatar użytkownika

liliza

Wróżka/Wróżek ;)

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 25 08 2012, 21:16

Re: Wspólne zakupy.

Post19 09 2012, 20:26

Moze wrzucic posta i w zaleznosci, czy bedzie zainteresowanie czy nie na rozbiorke, dopiero klepnac. Tak jak na wizazu. :mrgreen:
Offline

annali

Uczeń Maga

  • Posty: 148
  • Rejestracja: 20 11 2011, 12:25
  • Lokalizacja: Norwegia/ Warszawa

Re: Wspólne zakupy.

Post19 09 2012, 20:27

a zapach znasz czy kierujesz sie butelka :lol: Ostrzegam ,ze przynajmiej na mnie to nie grzeszy on trwaloscia.sluze probka jakbys chciala jednak najpierw prztestowac....
Offline
Awatar użytkownika

smerfetka

Mag

  • Posty: 1128
  • Rejestracja: 15 11 2011, 9:26

Re: Wspólne zakupy.

Post20 09 2012, 6:57

no nje znam, ujęła mnie butelka :lol: :roll: więc poprosze próbaska jeżeli to nie kłopot, bo ja nienawidze nietrwałych zapachów, nawet jeżeli ich nuty to dzieło sztuki!!!
Offline

annali

Uczeń Maga

  • Posty: 148
  • Rejestracja: 20 11 2011, 12:25
  • Lokalizacja: Norwegia/ Warszawa

Re: Wspólne zakupy.

Post20 09 2012, 17:33

Zalatwione ;) dotrze w przyszlym tygodniu
Offline
Awatar użytkownika

Marcin Budzyk

Administrator

  • Posty: 831
  • Rejestracja: 9 11 2011, 19:49

Re: Wspólne zakupy.

Post9 10 2012, 20:00

Kurczę. Aż mi mowę odjęło. Nie wchodziłem w ten wątek i nie wiedziałem nic o Waszych planach.

Dziękuję. Ale nie trzeba było. Jest mi naprawdę bardzo, bardzo przyjemnie. Nie wiem, kiedy jakaś paczka sprawiła mi tyle radości. :)
Offline
Awatar użytkownika

Magdalena

Uczeń Maga

  • Posty: 329
  • Rejestracja: 4 05 2012, 0:35
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Wspólne zakupy.

Post9 10 2012, 21:14

He :) Może trochę późno, ale przynajmniej Cię zaskoczyłyśmy!!! :)

I polecamy się, gdybyś jeszcze kiedyś miał ochotę coś przeszmuglować w hurtowej ilości :lol:
*~*~*~* 1 million roses is the right number *~*~*~*
PoprzedniaNastępna

Wróć do Perfumy — forum główne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron